اگر به دنبال برنامه آموزش گیتار برای اندروید و برنامه کوک کردن گیتار و تمرین نوت هستید، می‌توانید یکی از برنامه‌های متنوعی که تاکنون تولید شده را نصب کنید. حتی نرم افزار آموزش گیتار فارسی اندروید نیز موجود است. دقت کنید که بعضی از برنامه‌های گیتار اندروید پولی است یا تعداد زیادی از امکانات مفید برنامه، نیاز به خرید اشتراک یا خرید برنامه دارد اما خوشبختانه برنامه‌های رایگان نیز کم نیست. به علاوه می‌توانید نسخه کرک شده برنامه‌های خارجی را از راست‌های دانلود اپ دریافت کنید و به عنوان مثال دانلود گیتار پرو اندروید را بدون هزینه کردن انجام دهید.

در ادامه به معرفی چند اپلیکیشن گیتار خارجی می‌پردازیم. با ما باشید.

از معروف‌ترین برنامه‌های گیتار برای اندروید می‌توان به برنامه گیتار واقعی یا Real guitar اشاره کرد و تعداد زیادی برنامه نیز برای کوک کردن ساز طراحی شده که استفاده کردن از آن بسیار ساده است و به کمک برنامه گیتار تیونر حتی افراد مبتدی هم می‌توانند گیتار را کوک کنند. نوع دیگر برنامه‌های گیتار که بسیار محبوب و مفید است، برنامه آموزش گیتار از صفر است. در بعضی از برنامه‌ها ویدیوی آموزشی نیز ارایه شده تا کاربر مبتدی را تا حد زیادی از آموزش حضوری و کلاس گیتار بی نیاز کند!

در ادامه به معرفی چند برنامه گیتار می‌پردازیم و ویژگی‌های هر یک را توضیح می‌دهیم که برای افرادی که به دنبال دانلود گیتار اندروید هستند، مفید خواهد بود.

Songsterr

برنامه Songsterr رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و می‌توانید یکی از آهنگ‌ها را انتخاب کنید تا نوت آن نمایش داده شود و سپس مشغول تمرین و گیتار زدن بشوید تا تدریجاً مهارت شما بیشتر شود.

معرفی بهترین برنامه گیتار تیونر و آموزش گیتار برای اندروید

GuitarTuna

در برنامه‌ی رایگان GuitarTuna، امکان پرداخت درون برنامه‌ای نیز وجود دارد تا امکانات و قابلیت‌ها به صورت کامل فعال شود. اگر به برنامه گیتار تیونر نیاز دارید، این اپ یکی از گزینه‌های توصیه شده است. این برنامه با دریافت صدای گیتار از طریق میکروفون و نمایش فرکانس و نوت، تیون کردن یا کوک کردن ساز را ساده می‌کند.

در نسخه‌ی رایگان برنامه، امکانات اساسی و موردنیاز کاربران فعال است و این اپ یکی از بهترین اپ‌های گیتار محسوب می‌شود. با خرید و ارتقا به نسخه پرو که هزینه‌ی زیادی ندارد، قابلیت‌ها توسعه پیدا می‌کند و سازهای بیشتری در برنامه قابل انتخاب است.

معرفی بهترین برنامه گیتار تیونر و آموزش گیتار برای اندروید

برای کوک کردن گیتار برقی و انواع مختلف گیتار می‌توانید از GuitarTuna Pro استفاده کنید. قابلیت دیگری که در GuitarTuna وجود دارد، مترونوم و دیکشنری ساده‌ای از انواع کورد (آکورد) است که برای یادگیری گیتار مفید واقع می‌شود. البته این اپ به عنوان برنامه آموزش گیتار از صفر چندان عالی به نظر نمی‌رسد و گزینه‌های بهتری وجود دارد.

Yousician

این اپلیکیشن قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای دارد و یکی از معروف‌ترین برنامه‌های یادگیری نوت خوانی و تمرین ساز زدن است. برنامه‌ی Yousician برای یادگیری پیانو، بیس، وکال و همین‌طور گیتار طراحی شده و هزاران محتوای آموزشی جذاب در آن ارایه شده است. این اپ برای کسانی که به فکر دانلود برنامه گیتار و آموزش گیتار هستند نیز بسیار جذاب است.

معرفی بهترین برنامه گیتار تیونر و آموزش گیتار برای اندروید

All Chords Guitar

اگر به برنامه‌های پولی علاقه ندارید و نمی‌خواهید برای دانلود گیتار پرو اندروید و نسخه پرو سایر اپ‌ها از سایت‌های دانلود اپ اقدام کنید، All Chords Guitar گزینه‌ی خوبی است چرا که کاملاً رایگان است. در این برنامه آموزش گیتار، انواع آکورد مینور و ماژور و غیره معرفی شده و شیوه‌ی صحیح انگشت‌گذاری روی سیم‌ها توضیح داده شده است. می‌توانید وریشن‌ها و طرح‌های گام‌ها را نیز مرور کنید.

معرفی بهترین برنامه گیتار تیونر و آموزش گیتار برای اندروید

پیشنهاد شما در مورد نرم افزار آموزش گیتار فارسی اندروید و برنامه آموزش گیتار از صفر برای گوشی یا تبلت چیست؟