استخراج ارزهای رمزپایه برای چندین دهه یک کار تجاری بوده است. هزاران و شاید حتی میلیون ها نفر ثروت خود را به دست آوردند. تکامل صنعت الگوریتم های اجماع مختلفی را شکل داد که نتیجه آن فرآیند پیچیده تری برای یافتن ارز رمزنگاری شده مناسب برای استخراج بود.

شایان ذکر است که آگاهی از کلیه مزایا و معایب صنعت می تواند باعث افزایش قابل توجه بازده سرمایه گذاری (ROI) در تصمیم گیری شود. بنابراین ، بیایید گزینه های موجود ، امروز و پروژه های چشم انداز را که به طور فعال صنعت فعلی را مختل می کنند ، مطالعه کنیم.

استخراج سنتی همچنان گران است

امروزه استخراج ارز رمزنگاری شده هم برای دارایی های برتر و هم خیلی بیشتر از آن قابل استفاده است. درگیر شدن در استخراج بیت کوین ، اتریوم ، Litecoin یا سایر دارایی ها بسیار گران است. خرید سخت افزار مورد نیاز برای شروع عملیات استخراج اغلب به یک سرمایه گذاری سریع نیاز دارد. علاوه بر این ، لازم است که هزینه های نگهداری سنتی مربوط به معدن را پرداخت کنید.

این یک واقعیت معمول شناخته شده است که برق در حال استخراج هسته ارزهای رمزپایه است. الگوریتم Proof-of-Work که بیت کوین ، اتریوم و دیگران نیز به طور فعال از آن استفاده می کنند ، به مرور زمان به ظرفیت استخراج قابل توجهی نیاز دارد.

تأمین انرژی آن ماشین ها به برق بسیار بیشتری نیاز دارد. این مفهوم اخیراً بسیار مورد بررسی قرار گرفته است. علی رغم این واقعیت که بیشتر انرژی استخراج بیت کوین از منابع تجدیدپذیر تأمین می شود ، حتی الون ماسک از شبکه بیت کوین به دلیل تأثیر شدید آن بر محیط زیست انتقاد می کند.

امروزه مفهوم کنونی استخراج معادن فراتر از اثبات کار است و بدین وسیله فرصت های جدید و مهیجی را برای تماشاگران و علاقه مندان ایجاد می کند ، گرچه می تواند گران ، رقابتی و پرخطر باشد. مقایسه گزینه های مختلف موجود در جدول و آشکار کردن رویکردی که بهترین نتیجه را خواهد داشت بسیار مهم است

مسیر معدن سنتی

گزینه های مختلفی برای جستجوی این کاربران وجود دارد ، تلاش می کنند گزینه سنتی تری را انتخاب کنند و ارزهای رمزنگاری شده را هنگام استفاده از کارت گرافیک (GPU) خود استخراج کنند. بنابراین ، همه چیز به یافتن GPU برمی گردد که بتواند با سرعت رقابتی استخراج و شبکه مناسب را برای به حداکثر رساندن سود انتخاب کند. شایان ذکر است که گزینه دوم با وجود اینکه گزینه های قابل توجهی وجود دارد ، می تواند چند نفر را شگفت زده کند ، کمی دشوار است.

امروزه Ravencoin سودآورترین ارز برای استخراج هنگام استفاده از GPU است. علیرغم اینکه الگوریتم X16 با داشتن کارت گرافیک اخیر کاملاً کاربر پسند و قابل دسترسی برای همه است ، این واقعیت ممکن است کمی تعجب آور باشد. پاداش معمولاً به شدت به قیمت RVN بستگی دارد ، با این وجود ارز دارای پاداش بلوک 5000 RVN است. بسته به مقدار ، برق پرداخت شده ، کسب چند دلار در روز با استخراج آلت کوین فعلی ، نسبتاً ساده است.

استخراج اتریوم یکی از گزینه های مطلوب تر است. امروز همچنان یکی از محبوب ترین دارایی های رمزنگاری در بازار است ، اگرچه رقابت شبکه ای زیادی وجود دارد. علاوه بر این ، مردم انتظار دارند که ارزش ETH در ماه های آینده به دلیل تغییر آینده در اثبات سهام ، افزایش یابد. با وجود اینکه هیچ تضمینی برای این اتفاق وجود ندارد ، بررسی فرصت های مختلف می تواند ارزشمند باشد. مشخص نیست که چه زمانی تغییر از اثبات کار به اثبات سهام اتفاق می افتد. اطمینان از بازگشت سرمایه برای افرادی که امروز استخراج اتریوم را شروع می کنند ، بسته به جدول زمانی توسعه دهندگان غیرممکن است.

یافتن کارت مناسب برای افرادی که تلاش می کنند در استخراج GPU شرکت کنند بسیار مهم است. NVIDIA GeForce RTX 3090 ، با حداکثر سود 7.23 دلار در روز ، پردرآمدترین کارت ، مطابق با WhatToMine محسوب می شود. اما یافتن چنین کارتی با قیمت های متوسط ​​غیرممکن است. AMD Raden VII با وجود راه اندازی در سال 2017 هنوز رقابتی است. هیچ کس نباید انتظار داشته باشد که یک شبه از استخراج ارز رمزنگاری شود ، زیرا این یک واقعیت مشهور است که هزینه ها همیشه بیشتر از درآمد نیستند.

بررسی گزینه های جایگزین

به جای انتخاب معدن GPU یا خرید سخت افزار ویژه برای استخراج بیت کوین ، گزینه های دیگری برای کاوش وجود دارد. به عنوان مثال ، ارز Crypton وجود دارد که یک راه حل ارائه می دهد ، که شامل Utopia Mining Bot است. لازم به ذکر است که این ربات در معاملات ارزهای رمزنگاری مشارکت نمی کند ، زیرا با استفاده از یک گره برای جمع آوری پاداش ، شبکه را پشتیبانی می کند. چرخش متفاوتی در مورد مفهوم سنتی استخراج فراهم می کند در حالی که هنوز کاربران را تشویق می کند. علاوه بر این شبکه از استخراج خودخواهانه جلوگیری می کند که بسیار مهم است.

تنها نیاز افرادی که سعی در به حداکثر رساندن بازده استخراج خود دارند ، اجرای Mining Bot 24/7 است. وظیفه گره ها فراهم کردن RAM ، مسیریابی بسته ها و تولید بسته های "جعلی" برای پوشاندن بسته های داده واقعی است. کلیه معاملات انجام شده از طریق شبکه آرمانشهر از طریق Crypto کاملاً محرمانه و غیرقابل ردیابی است. برای تهیه این قابلیت ، گره ها ضروری هستند و آنها را واجد شرایط دریافت پاداش می کنند. با توجه به این واقعیت که کاربران در ازای دریافت جایزه اصلی منابع خود را تأمین می کنند ، می توان نتیجه گرفت که آنها پاداش "استخراج" دارند ، حتی اگر شامل نرم افزار یا سخت افزار استخراج منظم نباشد.

معادن ، ارزهای رمزنگاری شده و بهترین روشهای صنعت

اجرای سرور مجازی یا VPS بهترین راه برای ادامه کار گره به طور مداوم است. محصور سازی استخراج ربات در آرمان شهر در یک VPN باید صاحبان گره را برای به حداکثر رساندن بازده و سود خود فراهم کند. سایر تجهیزات سخت افزاری ، مانند رایانه یا تلفن هوشمند ، تضمین کننده 100٪ زمان کار در گره نیست. بنابراین انتخاب یک روش متفاوت ، که نیاز به نگهداری کمتری دارد ، ممکن است مفید باشد.

لازم به ذکر است که Utopia Mining Bot یک ویژگی نیست ، که بتواند در برنامه خود فعال شود. این یک برنامه جداگانه برای بارگیری دستی توسط کاربران است. انتخاب روش فعلی ، مشارکت در استخراج Crypton را یک رویه آگاهانه و آگاهانه می کند ، و به کاربران بیشتر می بخشد ، و تلاش می کند تا به اکوسیستم فعلی بپیوندند.

معادن ، ارزهای رمزنگاری شده و بهترین روشهای صنعت

نتیجه

مفهوم استخراج ارزهای رمزنگاری شده در اشکال مختلف مختلف وجود دارد. برخی از افراد گزینه سنتی GPU یا خرید واحد استخراج معدن را به منظور رقابت برای سهم پاداش بلوک ترجیح می دهند. کاربران دیگر تلاش خود را برای چیزی که امکان دسترسی به آن بیشتر است ، انجام می دهند و به مهارت و دردسر بسیار کمتری نیاز دارند در حالی که هنوز نتایج قابل قبولی ارائه می دهند.

بنابراین ، وقتی نوبت به استخراج ارزهای رمزپایه می رسد ، هیچ رویکرد درست یا غلطی وجود ندارد. رویکرد آرمانشهر با چیزی متفاوت است که امروزه مردم ممکن است به آن عادت کنند. اما شایان ذکر است که اجرای یک گره ، ارائه جوایز و استفاده از منابع ، از جمله سخت افزار و پهنای باند برای توانمندسازی شبکه ، حتی اگر به معنای سنتی آن نباشد ، "استخراج" تلقی می شود. طرز تفکر غیراستاندارد هرگز ایده بدی نیست ، خصوصاً اگر بتواند ارز رمزنگاری شده را جذاب و قابل دسترسی کند.