محبوبیت و جذابیت بازی پابجی بر هیچ کس پوشیده نیست. اکنون هزاران گیمر در حال تجربه این عنوان هستند و این اتفاق در کشور خودمان هم در حال رخ دادن است. در همین راستا، عده ای به آموزش های زیادی در این بازی نیاز دارند تا تبدیل به بازیکن حرفه ای تری شوند. اگر شما همچین قصدی دارید، توصیه می کنیم که مقالات ما را از دست ندهید.

پابجی چیست؟

یکی از دلایل موفقیت بازی پابجی را باید حالت های گوناگون در منوی آن دانست. نقشه هایی هم برای انتخاب در این اثر وجود دارند که انتخاب هر یک به سلیقه گیمر ها بستگی خواهد داشت. در بخش های اصلی و بتل رویال این بازی، قادر هستید تا به زمین فرود آمده و به جمع کردن منابع گوناگون مشغول شوید.

سپس باید با دیگر گیمر ها از سایر نقاط جهان بازی کرده و از این تجربه نهایت لذت را ببرید. در چنین ژانری، بدیهی است که اگر نفر آخر زنده روی نقشه باشید، بازی هم شما را به عنوان قهرمان معرفی خواهد کرد. این بود خلاصه ای از این بازی و سبک بتل رویال که نباید از آن غافل شویم.

چطور می توانیم اقدام به شارژ یوسی در بازی پابجی موبایل کنیم؟

یوسی چیست؟

با پاداش‌هایی که در این عنوان به دست می آورید، می توانید آیتم ها و لباس های مختلفی را برای خود بخرید و مجهز تر از قبل پا به میدان بگذارید. همیشه هم نمی توان برخی از آیتم ها را به سادگی خرید و برای داشتن آن ها باید هزینه کنید.

خوشبختانه تیم سازنده راه های مختلفی را برای این منظور ارائه داده است که یکی از آن ها را باید شارژ یوسی یا UC به حساب آورد. یوسی مخفف عبارت Unknown Cash است و از راه های مختلفی می توان آن را شارژ نمود. حال در این مقاله قصد داریم که امن ترین راه ممکن برای شارژ یوسی که به نوعی ارز بازی پابجی به شمار می رود را معرفی کنیم. همچنین خواهیم گفت که چطور می توان از این راه، یوسی خود را شارژ کرده و از آن در بازی بهره ببرید.

چطور می توانیم اقدام به شارژ یوسی در بازی پابجی موبایل کنیم؟

نحوه شارژ یوسی در بازی پابجی

وب‌ سایت ‌های ایرانی و خارجی گوناگونی برای شارژ کردن ارز یوسی در بازی پابجی وجود دارند که می توانید از آن ها بهره ببرید. البته این سایت ها باید به اندازه کافی اعتماد شما را جلب کنند؛ چرا که برخی از آن ها در نهایت یوسی شما را شارژ نمی کنند و به نوعی گول آن ها را می خورید.

پس بهترین کار این است که ابتدا در این زمینه تحقیق داشته باشید و سپس به انتخاب آن منبع بپردازید تا مشکلی از این بابت پیش نیاید. یکی از سایت هایی که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید، giftcard.ir است.

اطلاعات جامع و دقیقی در این سایت به چشم می خورد که ابتدا می توانید آن ها را بخوانید و بهتر راهنمایی شوید. حال باید مرحله شارژ کردن یوسی را در دستور کار قرار دهید و خواهید دید که این پروسه در چند لحظه اتفاق می افتد. البته این پایان کار نخواهد بود و باید امور دیگری را هم انجام دهید. وارد سایت Midasbuy.com شده و روی گزینه Top Up کلیک کنید.

حال وارد Redeem شده و ID خود در بازی را وارد نمایید. پس قبل از این مرحله لازم است که ID خود را یادداشت کرده باشید. اکنون لازم است کدی را که از سایت گیفت کارد دریافت نموده اید را هم وارد کنید.

در ابتدای ثبت نام در حساب بازی پابجی، باید تاریخ تولد خود را وارد کنید. لازم است که این تاریخ را همیشه به یاد داشته باشید؛ چرا که آن را هم باید در سایت گفته شده بنویسید. حال لیستی از شرایط و قوانین سایت و شارژ یوسی برایتان می آید که باید گزینه انتهایی آن را تیک زده و وارد مرحله بعدی شوید. سپس یک سوال مطرح و از شما خواسته می شود که Redeem خود را تایید نمایید. دو مورد OK و Cancel در این خصوص وجود دارند که باید روی گزینه اول کلیک کنید.

در نهایت با پیغام زیر مواجه خواهید شد:

Your Purchase Was Successful

پس از مشاهده این پیام، یقین بدانید که تمام زحمات شما نتیجه داده است و پس از مدت کوتاهی، یوسی ها به حسابتان واریز خواهند شد. با توجه به این که خرید این یوسی ها کمی گران و دشوار به نظر می رسد، توصیه می کنیم که استفاده های درست و به جایی از آن ها داشته باشید. اولویت خود را بر روی آیتم ها و مواردی بگذارید که باعث قوی تر شدن شما و پیشروی هر چه سریع تر در بازی می شود.

پس از این که این موارد را برگزیدید، حال شاید بد نباشد که تغییراتی را در لباس و ظاهر خود نیز اعمال کنید تا تفاوت چشمگیری با دیگر رقبا داشته باشید. از این تغییرات می توان به لباس های متنوع اشاره داشت که ظاهری جذاب به شما می دهد.

البته نکاتی در به دست آوردن یوسی از روش های رایگان و پولی وجود دارد که در مقاله بررسی تمامی روش های رایگان و پولی در تهیه و خرید یوسی پابجی به معرفی این موارد به صورت کامل پرداخته ایم.

شیوه فهمیدن تاریخ تولد در بازی پابجی

مطمئنا برای بسیاری از گیمر ها اتفاق می افتد که تاریخ تولد خودشان را در اینجا به اشتباه وارد کرده بودند و یا توجهی به آن نداشتند. در چنین شرایطی، دیگر نمی توان در سایت خارجی گفته شده پیشروی داشت و عملا ماموریت شارژ یوسی منتفی می شود. حال در این قسمت می خواهیم نحوه پی بردن به تاریخ تولدی که قبل وارد کرده اید را آموزش دهیم.

چطور می توانیم اقدام به شارژ یوسی در بازی پابجی موبایل کنیم؟

البته امکان فهمیدن این قضیه ممکن نیست، اما پابجی برای یک بار به شما مهلت می دهد که نسبت به تغییر آن اقدام کنید. ابتدا به بخش Profile در این بازی وارد شوید و روی گزینه Edit کلیک کنید. سپس گزینه Birthdate را زده و تاریخ تولید درست خود را به میلادی وارد نمایید تا در نهایت شاهد تغییر این موضوع باشید. حال با مراجعه به سایت Midasbuy می توانید تاریخ تولد جدید خود را بنویسید. می بینید که به سادگی از عهده این مرحله هم بر آمده اید و باید سایر اطلاعات را تکمیل نمایید تا یوسی شما در بازی شارژ گردد.