تقریبا اواسط سال 2017 بود که به یکباره سونامی بازی پابجی در کل دنیا به راه افتاد. بازی آنلاین هیجان انگیزی که همزمان افراد زیادی را در سر تا سر دنیا به یکدیگر متصل می کرد تا باهم به مبارزه و نبرد بپردازند. این سونامی در مدت کوتاهی بسیار فراگیر شد تا در سال 2018 بازی پابجی توانست میزبان 3.2 میلیون کاربر در سرور های خود به طور همزمان باشد.

در این مقاله به معرفی داستان بازی پابجی موبایل و چگونگی محبوبیت آن بین کاربران می پردازیم. همچنین به توضیح مسائل و ترفند هایی در رابطه با چگونگی دست پیدا کردن به برخی ویژگی های بازی نیز اشاره خواهیم کرد. اگر از عاشقان بازی های آنلاین هستید، اگر به بازی های سبک شوتینگ و بتل رویال علاقه دارید با ما همراه باشید.

دلایل محبوبیت پابجی در میان سایر بازی ها چیست؟

این بازی که از سری بازی های multiplatform می باشد، مدت کمی پس از انتشار برای تمامی پلتفرم ها از جمله Android و iOS و  PlayStation 4 و PlayStation 5 و Nintendo switch و Xbox one (s) و Xbox X series و Microsoft Windows منتشر گردید. سری بازی های موبایل بازی پابجی به نام پابجی موبایل شناخته می شود که همانطور که اشاره شد می توان آن ها را از استور های مختص اندروید و آی او اس دریافت کرد.

این بازی با ایجاد رقابت بین بازیکنان در همه پلتفرم های بازی توانست سریعا و در کمتر از یکسال به عنوان بهترین بازی چند نفره دست پیدا کند. جایزه ای با عنوان The Game Award for Best Multiplayer Game. این بازی در سبک بتل رویال آنلاین ارائه شده است. سبک بازی های بتل رویال به گونه ای است که بازیکنان در میدان نبرد تا پای جان با یکدیگر به رقابت می پردازند تا زمانی که تنها یک نفر یا یک تیم در میدان باقی بماند.

یکی از جذابیت های بازی همین است که شما در میدان نبرد ممکن است با هر فردی از هر کجای دنیا به رقابت بپردازید و حتی می توانید با جستجو کردن آیدی کاربری دوست یا دوستان خود از آن ها برای شرکت در مسابقه دعوت کنید و با هم در مقابل رقبا قرار گرفته و آن ها را شکست دهید. این بازی از موتور گرافیکی Unreal 4 بهره مند است که می تواند تجربه بسیار خوبی از بازی ارائه دهد. همچنین افکت های صوتی بازی لذت بسیار خاصی دارد و شما را پای بازی برای ساعت ها میخکوب می کند.

گیم پلی و سبک بازی پابجی موبایل به چه صورت است؟

همانطور که اشاره شد این بازی در سبک بتل رویال یا همان جنگ و بقا ساخته شده است. در ابتدای بازی 100 نفر از بازیکنان با دست خالی و فقط با یک چتر نجات از هواپیمایی که بر فراز نقشه میدان نبرد در حال عبور است به پایین می پرند. نقشه بازی بسیار گسترده و وسیع است و زمان بیرون پریدن شما می تواند در اینکه در کدام قسمت از نقشه فرود بیایید بسیار تاثیر گذار باشد.

همچنین در ابتدای بازی باید تمام تلاش خود را کنید تا قبل از شکار شدن و از بین رفتن توسط دیگر شرکت کنندگان به محل سلاح مخفی شده در نقشه دست پیدا کنید. سرعت در پیدا کردن سلاح بسیار مهم است مخصوصا در محل هایی از نقشه که تراکم شرکت کنندگان بیشتر است. این سلاح ها در جای جای نقشه پنهان شده اند و در صورتی که زود بتوانید به آن ها دست پیدا کنید می توانید در از میان برداشتن حریفان خود پیش قدم شده و شانس برنده شدن خود در بازی را افزایش دهید.

داستان بازی پابجی موبایل چیست؟

آیتم های مختلفی در راستای پیروزی و شکست دادن حریفان در بازی وجود دارد. آیتم هایی مانند انواع اسلحه ها، نارنجک ها و مهمات دیگر که در زمان عبور از مناطق مختلف نقشه و یا وارد شدن به ساختمان ها می توانید در اختیار بگیرید. آیتم های دیگری نیز وجود دارد که در زمان دفاع و صدمه دیدن به آن ها نیاز پیدا خواهید کرد. آیتم هایی مانند آیتم های مصرف کردنی برای افزایش مقدار سلامتی کاراکتر و آیتم هایی برای افزایش قدرت دفاعی در بازی.

یوسی پابجی راهی برای افزایش شانس پیروزی

در پیشبرد بازی پابجی شما می توانید با انجام نبرد های مختلف و جمع آوری امتیازات نبرد ها به مقدار بیشتری از عنصر کلیدی بازی یعنی یوسی پابجی دست پیدا کنید. به وسیله ی این عنصر مهم بازی شما می توانید بسیاری از ویژگی های بازی را به راحت ترین شکل ممکن دریافت کنید.

می توانید کاراکتر مورد نظر خود را شخصی سازی کنید، کاراکتر های جدید خریداری کنید، اسلحه ها و مهمات جنگی را ارتقا دهید، اسکین و پوسته های جذاب تهیه کنید، نقشه های به روز تر و با جزئیات بیشتری را آزاد کنید تا به این ترتیب از بازی لذت برده و شانس بیشتری برای پیروزی در نبرد ها داشته باشید.

بنابراین پابجی موبایل بهترین و منحصر به فرد ترین بازی موبایلی است که با برخورداری از ویژگی ها و آیتم های خاصی که در بازی وجود دارد اوج هیجان و لذت را به شما گیمر های عزیز ارائه می دهد.

روش های به دست آوردن این عنصر مهم

یوسی بازی را می توانید به دو روش به دست بیاورید. اولین راه که راهی زمان بر و طولانی است شرکت در مسابقات مختلفی است که بازی در پیش روی شما قرار می دهد. برای مثال می توانید در مسابقات سخت و طاقت فرسای بتل رویال شرکت کرده و مکررا در آن ها پیروز شوید و دشمنان بیشتری را از بین ببرید تا مقداری یوسی جایزه بگیرید.

داستان بازی پابجی موبایل چیست؟

یا در سری مسابقات الیت رویال پس شرکت کنید و با پیروزی در آن ها از یوسی رایگان که به عنوان جایزه دریافت می کنید لذت ببرید. یا اینکه می توانید از قسمت چالش جایزه ی این بازی به تماشای فیلم های بازی و یا شرکت در مسابقات فرعی بپردازید و مقدار کمی یوسی دریافت کنید. این روش ها روش های بسیار سخت و زمانبری هستند در حالی که با روش خرید اینترنتی می توانید به سرعت مقدار یوسی خود را تهیه کنید.

راه حل دوم به دست آوردن یوسی، خرید مستقیم آن ها از سایت های ارائه دهنده یوسی است. به این ترتیب که با مراجعه به سایت فروش یوسی و انتخاب مقدار یوسی مورد نیاز آن ها را به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری می کنید. سپس بعد از گذشت چند دقیقه این یوسی ها وارد حساب کاربری شما شده و می توانید از مزایای فوق العاده آن استفاده کنید.