یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های علاقه‌مندان بازی موبایل لجند انتخاب بهترین و قدرتمندترین اسکین است. منظور از اسکین در این بازی‌ها، کاراکترهای قهرمان یا هیرو می‌باشد.

گیمرها در این بازی با بیش از 20 کاراکتر متنوع روبه‌رو هستند که قدرت و توانایی‌های متفاوتی دارند. هیروها در این بازی با BP یا بتل پوینت خریداری می‌شوند. در این مطلب برخی از جذاب‌ترین و قدرتمندترین اسکین های موبایل لجند را معرفی می‌کنیم و با آن‌ها آشنا می‌شویم.

هیروها در بازی موبایل لجند چه ویژگی‌هایی دارند؟

هیروها در بازی موبایل لجند با جزئیات بسیار دقیقی طراحی شده‌اند و هر کدام از آن‌ها دارای توانایی و قابلیت‌های منحصربه‌فرد است. این تنوع در شخصیت‌ها، انتخاب را برای گیمرها دشوار کرده است. گیمرها می‌توانند به‌دلخواه از جادو و توانایی‌های هیروها استفاده کنند. به‌طور کلی در این بازی 12 نوع جادو وجود دارند که بین شخصیت‌ها تقسیم شده‌اند.

در ادامه برخی از اصلی‌ترین ویژگی‌های بهترین اسکین های موبایل لجند را بررسی می‌کنیم:

  • هیروها قدرت دفاعی زیادی دارند و به مقدار کمی آسیب می‌بینند
  • شخصیت‌ها در موبایل لجند می‌توانند ضربات را جذب کنند
  • اسکین های موبایل لجند از تیم خود حمایت می‌کنند
  • قدرت فیزیکی زیادی دارند و می‌توانند از فواصل نزدیک آسیب زیادی به دشمنان وارد کنند
  • توانایی جادویی آن‌ها از توانایی فیزیکی آن‌ها بیشتر است
  • سریع و چابک هستند و واکنش‌های دقیقی را به نمایش می‌گذارند
  • مهارت تیراندازی دقیق و حرفه‌ای دارند و از فواصل دور می‌توانند دشمنان را از پای در بیاورند
  • حمایتگر هستند و از تیم خود را با قابلیت‌های درمانی، سرعت‌بخشی، احیا و ... محافظت می‌کنند

گرنجر؛ یکی از جذاب‌ترین هیروهای موبایل لجند

گرنجر (Granger) یکی از قدرتمندترین اسکین های موبایل لجند است و اگر تحت کنترل گیمرهای حرفه‌ای قرار بگیرد، شکست‌ناپذیر خواهد بود. این هیرو در دسته Marksman قرار دارد و یکی از اصلی‌ترین شخصیت‌ها در این گروه به‌شمار می‌آید. گرنجر بسیار سریع است و با چابکی دشمنان را شکست می‌دهد و در مواقع ضروری با سرعتی باورنکردنی از خطرات احتمالی فرار می‌کند.

اسکین کیمی

کیمی (Kimmy) یکی دیگر از هیروهای محبوب موبایل لجند است. این شخصیت به سرعت زیاد و مهارت‌های منحصربه‌فرد مشهور می‌باشد. کیمی بسیار قدرتمند است و اغلب هیروها به‌راحتی نمی‌توانند او را شکست دهند. با توجه ویژگی‌های سرعتی و مهارتی این هیرو، بهتر است که از او در امور تدافعی استفاده کنید. کیمی به‌راحتی می‌تواند در کاهش HP دشمنان تاثیرگذار باش و در حین حرکت با ضریب دقت زیادی حرکت و شلیک کند. طبق توصیه گیمرهای حرفه‌ای بازی موبایل لجند، کیمی کاراکتری است که برای ارتقای سطح بازی و افزایش سرعت، عملکردی فوق‌العاده دارد.

هیرو گروک

گروک (Grock) یک نیروی دفاعی بسیار قدرتمند است و می‌تواند آسیب و خسارت زیادی از خود بر جای بگذارد. به‌طور کلی، با توجه به تصمیم گیمرها، در برخی مواقع اسکین‌های تهاجمی و برخی مواقع اسکین‌های تدافعی مناسب هستند. گروک یک گزینه ایده‌آل برای امور تدافعی است. البته به‌علت قدرت زیاد این کاراکتر، شما می‌توانید از گروک به‌عنوان یک عنصر تهاجمی نیز استفاده کنید.

گروک جثه بسیار بزرگی دارد و می‌تواند به‌راحتی مقابل حملات دشمنان از خود مقاومت مطلوبی نشان دهد و به همین دلیل یک نیروی تدافعی به‌شمار می‌آید. این هیرو آسیب زیادی به دشمنان وارد می‌کند و خودش به‌سختی صدمه می‌بیند. با توجه به این ویژگی‌ها نتیجه می‌گیریم که گروک برای دفاع و حمله مناسب است و یکی از کاربردی‌ترین اسکین های موبایل لجند به‌شمار می‌آید. گروک همچنین می‌تواند در جمع‌آوری امتیاز نیز بسیار موثر باشد. بنابراین اگر می‌خواهید امتیازات زیادی جمع‌آوری کنید و در زمان کمی خسارت زیادی به دشمنان وارد کنید، توصیه ما به شما گروک است.

خوفرا؛ نیروی هدایت‌کننده در بین اسکین های موبایل لجند

اغلب گیمرها از خوفرا (Khufra) به‌عنوان نیروی هدایت‌کننده و کنترل‌کننده یاد می‌کنند. این کاراکتر می‌تواند بر مهارت‌ها، چابکی و قدرت دشمنان تاثیر به‌سزایی بگذارد.

خوفرا (Khufra)

در واقع خوفرا می‌تواند به‌عنوان یک سد نفوذ‌ناپذیر سرعت دشمنان را کم کند و به آن‌ها آسیب وارد کند. گیمرها خوفرا را به لقب بولدوزر می‌شناسند و از او برای از سر راه برداشتن سربازان دشمن استفاده می‌کنند.

هیرو هریث؛ جادوگر موبایل لجند

هریث (Harith) یکی از خاص‌ترین اسکین های موبایل لجند است. این کاراکتر قدرت‌های جادویی دارد و به‌شکل باورنکردنی و ناگهانی خسارت و آسیب‌های سهمگینی به دشمنان تحمیل می‌کند. هریث سرعت زیادی دارد و در حین حرکت قادر به آسیب رساندن به دشمنان است. همان‌طور که گفته شد، یکی از ویژگی‌های مهم هریث، قدرت جادویی او می‌باشد. هریث می‌تواند تا حدی زمان را کنترل کند. او می‌تواند دشمنان را به حالت انفعال وادار کند و آن‌ها را در حالت بیهوشی فرو ببرد و سپس به آن‌ها آسیب برساند.

در صورتی می‌توانید قدرت حقیقی هریث را مشاهده کنید که سپر جادویی او را به دست بیاورید. هریث لشکری تک‌نفره است و تمام نیروها را می‌ترساند. بنابراین اگر در نبردهای انفرادی از هریث استفاده کنید، شانس بالایی برای پیروزی خواهید داشت. بسیاری از گیمرها معتقد هستند که قدرت بالای هریث، باعث ضایع شدن حق بازیکنان می‌شود؛ اما دسترسی به این کاراکتر به‌راحتی امکان‌پذیر نیست و گیمرهای محدودی حق استفاده از او را دارند.

ولیر؛ یکی از جذاب‌ترین اسکین های موبایل لجند

از یکی دیگر از اسکین‌های قدرتمند موبایل لجند، باید به ولیر (Valir) اشاره کرد. ولیر توانایی اجرای فنون و ترفندهای خاصی را دارد و به‌علت ظاهر جذاب و کاریزماتیک بسیار پرطرفدار است. از ولیر می‌توانید به‌عنوان یک نیروی ضدحمله استفاده کنید. او می‌تواند با تکنیک‌های خاص در عملکرد دشمنان اختلال ایجاد کند و تمام برنامه‌های آن‌ها را نقش بر آب کند. ولیر با کاهش سرعت دشمنان و قدرت جادویی خسارات زیادی را از خود به جا می‌گذارد. بنابراین برای بهتر است برای حملات ناگهانی و غافلگیرکننده از ولیر استفاده کنید.

گوشن؛ کاراکتری مرگبار

گوشن یکی از قدرتمندترین هیروهای بازی موبایل لجند است. بسیاری از گیمرها او را به‌عنوان یک قاتل ذاتی می‌شناسند. گوشن سرعت زیادی دارد و می‌تواند به‌راحتی با حملات برق‌آسا دشمنان را تار و مار کند. گیمرهای حرفه‌ای در این بازی از گوشن به‌عنوان یک سد ترسناک استفاده می‌کنند تا دشمنان با دیدن او روحیه خود را ببازند. اگر بتوانید طرز صحیح استفاده از گوشن را یاد بگیرید، پیروزی در تمام نبردها همراه با شما است.

سایر اسکین های موبایل لجند

با برخی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین هیروهای موبایل لجند آشنا شده‌ایم. برخی از این شخصیت‌ها برای امور تدافعی و برخی از آن‌ها نیروی تهاجمی مرگباری به‌شمار می‌آیند. بنابراین شما با آشنایی با قابلیت‌های اسکین های موبایل لجند می‌توانید پیروزی را برای خود به ارمغان بیاورید.

موبایل لجند محبوب ترین بازی اندرویدی سبک موبا

در ادامه به برخی دیگر از هیروهای این بازی اشاره می‌کنیم:

  • کاجا (Kaja)
  • بندتا (Benedetta)
  • آلیس (Alice)
  • کاگورا (Kagura)
  • آمون (Aamon)
  • آلدوس (Aldos)
  • بالموند (Balmond)
  • کارمیلا (Carmilla)
  • فرامیس (Faramis)
  • هیلدا (Hilda)
  • زیلونگ (Zilong)

خرید جم موبایل لجند ارزان و فوری از آی گیم

اگر قصد خرید جم موبایل لجند و دیگر آفرهای بازی موبایل لجند را دارید، فروشگاه آی گیم در خدمت شماست. سایت آی گیم، علاوه بر تضمین قیمت، روش واریز قانونی و ارائه رسید خرید گوگل پلی تمام خدمات خرید درون بازی، گیفت کارت و دیگر محصولات را در سریع‌ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می‌کند. به همین دلیل، آی گیم یکی از معتبرترین سایت های خرید جم موبایل لجند ارزان و گیفت کارت های بازی محسوب می شود.

منبع: آی گیم (https://igame.ir)، معتبرین سایت خرید جم موبایل لجند با ایدی