کفش کتونی سفید زنانه به منزله عصای جادویی خلق استایل های خفن و بی نظیر در تمام فصول سال به شمار می‌رود، برای همین هم بر هر خانم شیک پوش و خوش استایلی واجب است دست کم یک جفت از این مدل کفش را در  کمد خود داشته باشد. این کفش اسپرت زنانه می‌تواند در انواع سبک استایلی مورد استفاده قرار گیرد و جذابیت استایل را چند برابر کند البته با رعایت اصولی خاص، که در ادامه با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

چرا کتونی سفید بخریم؟

کتونی سفید یکی از فوق العاده‌ترین آیتم‌هایی است که می تواند در تکمیل هر نوع استایلی به کمک شما برسد. این کفش اسپرت چه در حین فعالیت‌های ورزشی و چه در زندگی روزمره، قابل استفاده است و به شما کمک می‌کند استایل خود را ارتقا داده و کاملا شیک و باکلاس به نظر برسید.

حتی ساده ترین لباس های استایل روزمره و کژوال نیز با قرار گرفتن در کنار کتونی سفید دخترانه، جان تازه‌ای می‌گیرند و بسیار زیباتر از همیشه جلوه گر می شوند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم کتونی سفید، فرا جنسیتی بودن آن است. به این معنا که چه خانم‌ها و چه آقایان می‌ توانند به راحتی آن را برای تکمیل استایل خود مورد استفاده قرار داده و یا استایلشان را با پارتنرشان ست کنند. 

کتونی سفید دخترانه و پسرانه برندهای مطرح:

می‌توان بدون اغراق گفت تمامی برندهای مطرح دنیا که در صنعت مد و فشن فعالیت دارند کتونی سفید را در طرح های کلاسیک و مدرن در کالکشن‌های هر فصل خود قرار می‌دهند. برندهایی نظیر آدیداس، نایک، پوما، ونس، ریباک و کاندرس، همگی در زمینه طراحی زیباترین مدل‌های کتونی دخترانه و پسرانه همواره در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر هستند. 

جدیدترین مدل های کتونی ورزشی زنانه از برندهای مطرح دنیا

کفش کتونی سفید بهترین انتخاب برای کدام استایل است؟

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، کفش کتونی سفید از جمله آیتم‌های کلاسیک و پرکاربرد دنیای مد است که می‌تواند بهترین تکمیل کننده برای هر استایلی باشد. از استایل کژوال روزمره گرفته تا استایل مینیمال شیک، همگی نه تنها با کتونی سفید زنانه کامل می‌شوند بلکه این کفش با استایلتان کاری می‌کند که خیره کننده به نظر برسید. در ادامه برخی از انواع استایل ها با کفش کتونی سفید را آورده ایم.

استایل اسپرت-شیک با کتونی سفید دخترانه 

این سبک استایلی که بیشتر در محیط‌های ورزشی یا غیر رسمی با آن مواجه می‌شویم، برای ست شدن با یک کتونی اسپرت زنانه کاملا مناسب است. چه در باشگاه در حال ورزش باشید چه بخواهید با دوستانتان به پیاده روی بروید، کافی است انواع لگ را در هر رنگی و مدلی که باشند با کتونی ورزشی سفید خود استایل کنید و مطمئن باشید که شیک و مرتب به نظر می‌رسید.

استایل کژوال مینیمال:

ترکیب یک تیشرت سفید یا مشکی با شلوار جین و کتانی سفید، یک استایل مینیمال روزمره به شما می‌دهد. این استایل که در عین سادگی، بسیار راحت و شیک است و در مواقع اضطراری که وقت برای فکر کردن و انتخاب لباس ندارید، نقش نجات دهنده‌ را بازی می‌کند. استایل کژوال و مینیمال در موقعیت های مختلفی از جمله هنگام سر کار رفتن، یا  برای خرید از سوپرمارکت یا صرف یک فنجان قهوه در کافه مورد علاقه‌تان به شدت راحت و مناسب است.

کاربرد کتانی سفید در استایل نیمه‌ رسمی:

شاید باورتان نشود اما از کتانی سفید حتی برای تکمیل استایل های متشکل از کت و شلوارهای تک رنگ همچنین پیراهن‌های زنانه کوتاه و بلند مختلف، بسیار کاربردی است و استایلی نیمه رسمی و زیبا به شما می‌دهد که در عین شیک بودن بسیار راحت بوده و و برای شرکت در ایونت‌های مختلف کاملا مناسب است. تنها یک نکته وجود دارد که باید مورد توجه قرار دهید و آن اینکه، این نوع کتونی زنانه را فقط با پیراهن‌هایی که زیاد حالت مجلسی و شب ندارند استایل کنید. 

کفش کتونی سفید هیچوقت دمده نمی شود!

استایل پاییزی جذاب با پالتو و کتونی سفید:

کتونی زنانه سفید نه تنها نقطه تکمیل کننده هر استایلی است بلکه در هر فصلی از سال نیز قابل استفاده می‌باشد. اصلا می‌توان این کفش ورزشی زنانه را به عنوان آچار فرانسه یا شاه کلید استایلینگ در نظر گرفت. یک پالتو بلند با رنگ نود، یک شلوار بگ جین و یک کفش کتونی سفید تنها چیزی است که برای خوش استایل بودن در فصل پاییز به آن احتیاج دارید.

تکمیل استایل مونوکروم سفید:

استایل سر تا پا سفید یکی از خاص‌ترین لاکچری‌ترین استایل‌هایی است که در تمام طول سال و در هر شرایطی کاربرد دارد. می‌توان گفت کفش کتونی سفید زنانه و مردانه بهترین انتخاب برای تکمیل این استایل همه پسند است.

بهترین شلوارهایی که می‌توان با کتونی سفید زنانه استایل کرد!

کتونی سفید زنانه را به راحتی می توان با انواع مدل شلوارهای موجود در بازار ست کرد. از لگ های ورزشی گرفته تا جین های بگ، نیم‌بگ و راسته، از جاگرهای دورس تا شلوارهای کارگو و کرپ، همگی را می‌توان به سادگی و با خیال راحت استایل کرد. در این میان حتی کوچکترین شکی به دلتان راه ندهید زیرا کتونی ورزشی زنانه زیباترین شکل استایل با این شلوارها با کتونی را بوجود می آورد.

علاوه بر تمامی موارد نامبرده، اگر به دنبال استایل‌های شیک و بی‌نظیر با شلوارک های سفید یا جین هستید و یا اینکه نمی‌دانید شلوارک اسپرت باشگاه را با چه کفشی ست کنید، بی معطلی به سراغ مدل‌های کتانی دخترانه سفید بروید تا حال و هوای استایلتان را دگرگون کنید.

بهترین مدل کتونی ورزشی زنانه را از کجا تهیه کنم؟

اگر می‌خواهید صاحب جدیدترین و جذاب‌ترین مدل کتونی سفید با قیمت مناسب شوید، کافی است به فروشگاه هایپر کفش سر بزنید. در این فروشگاه انواع مدل کفش و کیف زنانه، مردانه و بچگانه با بهترین قیمت و تنوع بالا در اختیارتان قرار می‌گیرد. جدیدترین مدل های کتونی ورزشی، ونس، صندل، بوت و حتی دمپایی در رنگ و طرح های متفاوت و هماهنگ با سلیقه های افراد مختلف، در دسترس تمامی مشتریان از  سراسر ایران می باشد. بعلاوه با آگاهی از آفرهای ویژه فروشگاه می‌توانید از تخفیفات استثنائی بهرمند شوید.