گوشی‌های برند سامسونگ یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی‌های بازار هستند. این گوشی‌ها انواع مختلفی دارند و در گروه‌های پرچم‌دار، میان‌رده و پایین‌رده دسته بندی می‌شوند. اگر می‌خواهید گوشی جدید شما از بین گوشی‌های سامسونگ باشد، در این مقاله پرفروش‌ترین گوشی‌ سامسونگ در ایران را معرفی می‌کنیم و درباره خرید اقساطی گوشی سامسونگ با چک توضیح می‌دهیم.

گوشی گلکسی S21 Ultra سامسونگ

این گوشی یکی از پرچمدارهای سامسونگ است و طراحی زیبا و بدنه‌ای شیشه‌ای دارد. در اس ۲۱ اولترا از تراشه Exynos 2100 استفاده می‌شود. این تراشه دارای پردازنده ۵ نانومتری است و از اتصال 5G هم پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش گوشی ۶.۸ اینچی و از نوع Dynamic Amoled 2X است. روشنایی زیاد، وضوح بالا، نرخ تازه‌سازی تطبیقی، عملکرد سریع و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز از ویژگی‌های این گوشی پرطرفدار هستند. 

این گوشی سیستم دوربین منحصربه‌فرد و قدرتمندی دارد و از ۴ دوربین در پشت و ۱ دوربین در جلو تشکیل شده است. دوربین اصلی گوشی مجهز به یک ۱ سنسور ۱۰۸ پیکسلی است و می‌تواند نورهای مختلفی را جذب کند. اما ویژگی اصلی گوشی گلکسی S21 Ultra، سیستم دوربین پشت گوشی هستند. 

سیستم دوربین پشت گوشی از دو دوربین تله‌فوتو تشکیل شده است و با وضوح ۱۰ مگاپیکسلی کار می‌کند. بنابراین، اگر می‌خواهید با زوم ۱۰۰ برابری عکس بگیرید، این گوشی برای شما مناسب است. دوربین اول تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابری و دوربین دوم با زوم اپتیکال ۱۰ برابری کار می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از گوشی گلکسی سامسونگ، فیلم‌های 8k بگیرید و در شب هم انواع عکس‌ها و فیلم‌های باکیفیت را ثبت کنید. آخرین نکته اینکه، ظرفیت باتری S21 به اندازه ۵۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است و با سرعت ۲۵ وات شارژ می‌‌شود.

گوشی گلکسی M52-5G

این گوشی نازک و باریک است و طراحی براق و شیکی دارد. رنگ‌های M52 شامل رنگ آبی یخی، مشکی و سفید هستند. صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی ۶.۷ اینچ و از نوع Super AMOLED Plus است. نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، پردازنده سریع Qualcomm Snapdragon 778G 5G، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و شارژ ۲۵ واتی از ویژگی‌های اصلی این گوشی هستند. درباره دوربین‌های گوشی هم باید به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی اشاره کنیم.

گوشی گلکسی S20 FE 5G

گوشی FE 5G صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super Amoled دارد و با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و پوشش Corning Gorilla Glass 3 کار می‌کند. دوربین‌های گوشی شامل دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی و حس فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی هستند. این دوربین‌ها برای بهبود کیفیت عکس‌ها از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. 

یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده گوشی گلکسی S20، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن است. شما می‌توانید با این دوربین ویدئوهای 4k را با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کنید. گوشی گلکسی S20 FE 5G با تراشه‌های Exynos 990 و Snapdragon 865 5G کار می‌کند و به عنوان یکی از گوشی‌های برتر گیمینگ شناخته شده است. اگر اهل گیم و بازی‌های موبایلی هستید، این گوشی انتخاب خوبی برای شماست. 

درباره باتری موبایل هم باید بگوییم که باتری گوشی با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت کار می‌کند و از شارژ سیمی، بی‌سیم و بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند. طراحی مقاوم، پنل پشتی پلاستیکی، فرم آلومینیومی و ضد آب بودن از دیگر ویژگی‌های این موبایل پرفروش هستند. 

گوشی گلکسی S21 FE 5G

این گوشی جزو محصولات پرچمدار سامسونگ است و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. گلکسی S21 FE 5G طراحی شیکی دارد و با رنگ‌های زیتونی، گرافیت و سفید به فروش می‌رسد. صفحه نمایش گوشی ۶.۴ اینچی و از نوع Dynamic AMOLED 2X است. نرخ تازه‌سازی گوشی ۱۲۰ هرتز است و یک پوشش Corning Gorilla Glass Victus هم دارد. اگر می‌خواهید یک گوشی مقاوم بخرید، ما گلکسی S21 FE 5G را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

این محصول سامسونگ ۳ لنز بزرگ دارد. دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابر دوربین‌های اصلی موبایل هستند. دوربین جلو هم با سنسور ۳۲ مگاپیکسلی کار می‌کند و می‌تواند سلفی‌های واضح و دقیقی بگیرد. همچنین، دوربین دستگاه از حالت پرتره، حالت شب، ضبط دوگانه و ویدئوهای فوق‌العاده آهسته پشتیبانی می‌کند. 

گوشی گلکسی A33 5G

اگر دنبال یک گوشی خوش‌قیمت هستید، گلکسی A33 5G برای شما مناسب است. این گوشی با تراشه Exynos 1280، دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت و صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Super Amoled کار می‌کند و حسگر اثر انگشت هم دارد. طبق گفته‌های شرکت سامسونگ، گلکسی A33 دارای استاندارد IP67 است و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. 

گوشی گلکسی M32 سامسونگ

این گوشی جزو محصولات میان‌رده و اقتصادی سامسونگ است و با تراشه MediaTek Helio G80 کار می‌کند. صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Super Amoled با وضوح بالا و محافظ Corning Gorilla Glass 5 از جمله ویژگی‌های این محصول هستند. 

باتری موبایل ۵۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی دوربین‌های عقب موبایل هستند. دوربین جلویی هم ۲۰ مگاپیکسل است و کیفیت خوبی دارد. این گوشی اقتصادی با سیستم عامل اندروید ۱۱ کار می‌کند، اما شما می‌توانید آن را به اندروید ۱۳ ارتقا دهید. 

نحوه خرید قسطی گوشی سامسونگ با چک

برای اینکه بتوانید گوشی سامسونگ قسطی بخرید، باید در سایت‌های خرید اقساطی ثبت‌نام کنید. سایت‌های زیادی در خصوص فروش قسطی گوشی فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید ویژگی‌ها و شرایط خرید از این سایت‌ها را بررسی کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای ثبت‌نام در سایت‌های خرید اعتباری به شماره تلفن همراه احتیاج دارید. بعد از تکمیل اطلاعات فردی، سابقه مالی و رفتار بانکی شما بررسی می‌شود. 

مدارک خرید قسطی، کارت ملی و چک صیادی هستند. این چک مدرک ضمانت شما است. در نهایت، بعد از بارگذاری مدارک و تایید آن‌ها، اعتبار خرید قسطی به حساب شما افزوده می‌شود و می‌توانید گوشی سامسونگ موردعلاقه‌تان را بخرید.