برای استفاده از سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای می‌بایست حساب کاربری بسازید. اگر در ساخت حساب کاربری از ایمیل استفاده کنید، همواره امکان برگرداندن حساب وجود دارد و به عنوان مثال زمانی که پسورد اکانت اسپاتیفای را فراموش می‌کنید و به دنبال این هستید که چگونه رمز اسپاتیفای را پیدا کنیم، می‌توانید به سادگی رمز عبور را بازنشانی کنید و حساب خودتان را برگردانید.

در اسپاتیفای امکان تغییر دادن ایمیل هم وجود دارد، لذا اگر ایمیل قدیمی را استفاده نمی‌کنید، بهتر است در اولین فرصت ایمیل جدید را در تنظیمات اسپاتیفای وارد کنید. در این مقاله به نحوه تغییر ایمیل در اسپاتیفای می‌پردازیم.

آموزش تغییر ایمیل اسپاتیفای در سایت اسپاتیفای

برای تغییر دادن ایمیل اسپاتیفای، می‌توانید از کامپیوتر و سایت اسپاتیفای استفاده کنید. کارهایی مثل تغییر پسورد در زمانی که حس می‌کنید پسورد شما فاش شده و حساب شما هک شده نیز از طریق سایت اسپاتیفای امکان‌پذیر و بسیار ساده است.

برای تغییر دادن ایمیل حساب اسپاتیفای، ابتدا سایت اسپاتیفای را باز کنید و پس از لاگین کردن، روی آیکون پروفایل در گوشه‌ی بالا کلیک کنید و گزینه‌ی Account یا حساب کاربری را انتخاب کنید. به این ترتیب صفحه تنظیمات حساب شما باز می‌شود.

آموزش تغییر ایمیل اکانت اسپاتیفای در گوشی و کامپیوتر

برای تغییر دادن ایمیل اکانت اسپاتیفای روی Edit profile یا ویرایش پروفایل کلیک کنید. گام بعدی تایپ کردن آدرس ایمیل جدید در کادر Email است. پسورد حساب را وارد کنید تا تغییر دادن ایمیل تأیید شود. سپس روی دکمه‌ی ذخیره یا Save profile در پایین صفحه کلیک کنید.

آموزش تغییر ایمیل اکانت اسپاتیفای در گوشی و کامپیوتر

یک قدم دیگر نیز باقی مانده است: تغییر ایمیل Spotify نیاز به تأیید ایمیل دارد که با ارسال ایمیل انجام می‌شود. لذا ایمیل خود را باز کنید و ایمیل مربوط به اسپاتیفای را بررسی کنید.

نحوه تغییر ایمیل Spotify در گوشی

بدون کامپیوتر هم می‌توانید حساب اسپاتیفای خودتان را ویرایش کنید و ایمیل اکانت اسپاتیفای را از طریق برنامه اسپاتیفای تغییر بدهید. برای این کار ابتدا اپلیکیشن اسپاتیفای برای اندروید یا آیفونت را اجرا کنید و روی آیکون پروفایل تپ کنید. در ادامه گزینه‌ی تنظیمات و حریم خصوصی یا Settings and privacy را انتخاب کنید.

گام بعدی تپ کردن روی گزینه‌ی Email است و به این ترتیب صفحه وارد کردن ایمیل باز می‌شود. علاوه بر ایمیل جدید، پسورد اکانت را برای تأیید تغییر ایمیل وارد کنید و روی Save تپ کنید.

آموزش تغییر ایمیل اکانت اسپاتیفای در گوشی و کامپیوتر

آموزش تغییر ایمیل اکانت اسپاتیفای در گوشی و کامپیوتر

آموزش تغییر ایمیل اکانت اسپاتیفای در گوشی و کامپیوتر

در صورت تغییر ایمیل اسپاتیفای در گوشی هم ایمیل تأیید برایتان ارسال می‌شود که می‌بایست آن را بررسی کنید تا تغییر ایمیل حساب اسپاتیفای نهایی شود.