تبلیغات در تلگرام از مدت زمان‌های بسیار طولانی وجود دارد به دلیل بازدهی بالای این روش اکثر افراد از طریق تبلیغات در شبکه تلگرام ممبرهای بالایی را کسب کرده اند ، اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به دنبال انجام تبلیغات از طریق تلگرام و جذب کاربران می‌گردید بهتر است که از طریق روش‌های ساده کمک بگیرید ما در این مقاله قصد داریم تا روش‌های ساده انجام تبلیغات از تلگرام را بررسی کرده و تحلیل کنیم.

شبکه‌های مجازی به دلیل نقش فراوان خود در زندگی افراد رواج زیادی پیدا کردند

هر کدام از این شبکه‌ها به دلیل ویژگی‌های فراوانی که دارند مورد دید عموم قرار گرفتند و همین سبب شده که امروزه شبکه‌های مجازی به بخشی جدا ناپذیر از زندگی افراد تبدیل شوند.

کاربران زیادی وجود دارند که با کمک شبکه‌های مجازی توانستند به درآمد بسیار زیاد برسند علاوه بر اینکه این شبکه‌ها در برقراری ارتباطات نقش دارند نقش پررنگی در کسب درآمد و مشاغل افراد دارند.

یکی از شبکه‌های بسیار معروف که در سطح جهانی توانست از رتبه‌های بسیار بالایی برای خود کسب بکند تلگرام می‌باشد.

تلگرام یکی از برنامه‌های محبوب محسوب می‌شود ؛ این برنامه با دارا بودن حدود ۹۰۰ میلیون کاربر فعال در سطح جهان رقم بزرگی را برای خود اختصاص داده است افراد زیادی به دلایل مختلف در تلگرام مشغول فعالیت هستند و مدیران کانال‌ها و چنل‌های بزرگ تلگرام به وسیله انجام تبلیغات و همچنین فروش محصولات درآمدهای میلیاردری کسب کرده اند.

تبلیغات در تلگرام از مدت زمان‌های بسیار طولانی وجود دارد به دلیل بازدهی بالای این روش اکثر افراد از طریق تبلیغات در شبکه تلگرام ممبرهای بالایی را کسب کرده اند ، اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به دنبال انجام تبلیغات از طریق تلگرام و جذب کاربران می‌گردید بهتر است که از طریق روش‌های ساده کمک بگیرید ما در این مقاله قصد داریم تا روش‌های ساده انجام تبلیغات از تلگرام را بررسی کرده و تحلیل کنیم.

انجام تبلیغات بازدیدی 

یکی از روش‌های رایج برای انجام تبلیغات در شبکه بزرگ تلگرام انجام تبلیغات بازدیدی می‌باشد

شاید شما نیز هنگام فعالیت در تلگرام با پست‌های فراوانی روبرو شدید که در زیر آن علامت چشم وجود دارد و این علامت چشم نشان دهنده تعداد کاربرانی می‌باشد که این پست را مشاهده کردند .

تبلیغات بازدیدی این شکلی انجام میشوند شما در ازای پرداخت هزینه مشخص به کانال‌ها و چنل‌های بزرگ که صاحب تعداد و اعضای ممبر زیادی هستند

کانال خود را در معرض دید کاربران قرار می‌دهید به این ترتیب افراد با مشاهده چنل شما در صورت رغبت و علاقه‌مندی در چنل شما عضو خواهند شد .

تبلیغات ساعتی در تلگرام 

یکی دیگر از روش‌های تبلیغاتی در تلگرام کمک گرفتن از تبلیغات ساعتی می‌باشد این روش بسیار در میان مدیران و صاحبان چنل‌ها جا افتاده می‌باشد به این ترتیب که شما برای انجام این تبلیغ ساعت مشخصی را انتخاب خواهید کرد و در قبال آن هزینه مشخصی به چنل‌های بزرگ پرداخت می‌کنید ، سپس تبلیغ شما در زمان مشخصی که تعیین کرده اید یا کانال مورد نظر اعلام می کند نمایش داده می شود .

یکی از نکات مهم در انجام این تبلیغات توجه کردن به ساعتی می‌باشد که در آن زمان تبلیغ شما به نمایش در می‌آید شما باید ابتدا کاربران هدف خود را شناسایی بکنید ، برای مثال شما باید تشخیص دهید که کاربران شما در کدام ساعت شبانه روز بیشترین فعالیت را دارند و سپس متناسب با آن تبلیغ خود را قرار دهید .

تبلیغات کامل توسط تیم مجرب و کار بلد 

یکی از روش‌های پربازده برای افزایش تعداد ممبرها در کانال تلگرامی استفاده کردن از تبلیغات کلی می‌باشد .

در این روش شما با هماهنگی و با کمک تیم مجرب و کاربلد تلگرامی که تجربه بالایی در زمینه تبلیغات و افزایش کاربران دارند می‌توانید اعضای کانال خود را به سرعت افزایش بدهید یکی از مزایای این روش نسبت به سایر روش‌ها این است که شما دیگر نیازی نیست که به دنبال انواع روش‌های تبلیغاتی باشید بلکه تنها کافیست با سپردن انجام تبلیغ به دست این گروها کاربران زیادی را جذب کنید .

ساخت و طراحی بات های تلگرامی 

اگر جزو افراد فعال تلگرامی باشید مسلماً تاکنون با ربات‌های بسیار زیادی در تلگرام مواجه شده‌اید این ربات‌ها توسط افراد با تجربه و برنامه نویس طراحی می‌شود و هر کدام از آنها برای انجام کار مخصوصی استفاده می‌شود .

این ربات‌ها به دلیل مزایای فراوان خود در نحوه کارکرد بسیار مورد پسند کاربران تلگرامی قرار گرفته اند کارکرد این ربات‌ها به قدری بالا می‌باشد که حتی از آنها در مدیریت چنل و کانال‌ها نیز استفاده می کنند .

اگر شما نیز جز دسته‌ای از افراد هستید که توانایی بالایی در برنامه نویسی و تولید بادهای تلگرامی دارید می‌توانید از این ربات‌ها برای سود خود و جذب کاربران استفاده کنید

اگر بتوانید ربات‌های جذب کاربر ایجاد بکنید به سرعت می‌توانید بر تعداد ممبرهای چنل خود بیفزایید . 

علاوه بر ربات‌های جذب کاربر ربات‌های بی‌شماری ایجاد شدند که هر کدام از آنها بسته به فعالیت خودشان متفاوت می‌باشند برای مثال شاید شما نیز هنگام دانلود کلیپ و یا محتوا و همچنین انجام فعالیت خاصی به کمک ربات‌ها با تبلیغ عضویت در کانال مواجه شده آید

این کانال‌ها عمدتاً اسپانسر ربات شناخته می‌شوند و شما تنها زمانی می توانید از این ربات استفاده کنید که در آن کانال ها عضو شده باشید .

ساخت و طراحی بات های تلگرامی

خرید ممبر کانال 

اگر قصد افزایش تعداد ممبرهای چنل خود به روش‌های ساده اما پر بازده هستید می‌توانید از خرید ممبر تلگرام کمک بگیرید خرید ممبر کانال تلگرام با ثبت سفارش آن انجام می‌شود به عبارتی شما در صورت نیاز به این ممبرها می‌توانید از سایت خرید ممبر تلگرام‌ها در گوگل کمک بگیرید و به تعداد مورد نیاز خود ممبر تهیه کنید ، این روش یکی از روش‌های پربازده می‌باشد که امروزه در میان کاربران به ویژه مدیران چنل‌ها بسیار رایج شده است .

ممبرهای تلگرامی انواع مختلفی دارند که شما می‌توانید بسته به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کرده و ثبت سفارش خود را تکمیل کنید بهتر است توجه کنید که در هنگام خرید از ممبرها فیک استفاده نکنید ممبرهای فیک به دلیل غیر واقعی بودن هیچگونه تاثیری در افزایش فروش کامل نخواهند داشت و تنها ارقام ممبر شما را افزایش می دهند پس به جای خرید ممبر فیک از ممبر واقعی تلگرام استفاده بکنید این افراد به دلیل دارا بودن کاربران حقیقی و افراد زنده در پشت آنها می‌توانند تاثیر بسزایی در رشد چشمگیر چنل شما داشته باشند .

تبلیغات توسط اینفلوئنسر ها 

از جمله تبلیغات موثر که در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی همانند تلگرام اینستاگرام توییتر و... دیده می‌شود تبلیغات به کمک اینفلوئنسرها یا افراد معروف می‌باشد

اینفلوئنسرها یا افراد معروف به دسته‌ای از کاربران تلگرامی گفته می‌شود که در زمینه فعالیت خود به مرور توانستند به شهرت و معروفیت بالایی برسند و جز افراد تاثیرگذار محسوب می‌شوند .

شما با هماهنگی با این افراد می‌توانید چنل خود را تبلیغ بکنید به عبارتی در ازای پرداخت هزینه مشخص این افراد تبلیغ پیج شما را انجام می‌دهند این تبلیغات می‌تواند به صورت ویدیویی صوتی و یا یک پست کاملاً ساده انجام گیرد؛ نکته حائز اهمیت در انجام تبلیغات این است که تبلیغات خود را در چنل‌هایی انجام بدهید که کاربر هدف دارید به عبارتی فردی که چنل فوتبالی و اخباری دارد نباید در چنل‌هایی که مربوط به آشپزی و یا آرایشی و بهداشتی هستند تبلیغ خود را انجام دهد چرا که بازدهی بالایی نخواهد گرفت پس تبلیغات خود را به صورت هدفمند انجام دهید ، تا اعضای متناسب با موضوع چنل وارد شده و سبب افزایش تعامل شوند .

تبلیغات ساده در گروه های مختلف 

یکی از روش‌های تبلیغاتی ساده که به هزینه‌ای احتیاج ندارد تبلیغات در سایر گروه‌ها و چنل‌های پربازدید همراه با اعضای زیاد می‌باشد

در واقع شما در چنل‌های بزرگ که اعضای بالایی دارند تبلیغ کانال خود را قرار می‌دهید ؛

البته باید به این نکته توجه بکنید که در برخی از کانال‌ها انجام تبلیغ غیرقانونی محسوب می‌شود و ممکن است که شما از چنل بن زده شوید پس ابتدا اجازه مالک کانال را گرفته و سپس این تبلیغ را در چنل و کانال قرار دهید

مزایای انجام تبلیغات در تلگرام 

انجام تبلیغات در تلگرام می‌تواند بر روند و بهبود کیفیت جذب ممبر تاثیرگذار باشد زمانی که شما تبلیغات را در تلگرام انجام می‌دهید و هیچ تفاوتی نمی‌کند در کدام یک از چنل‌های و یا کانال‌ها تبلیغ خود را قرار می‌دهید

مهم این است که چنل و کانال شما در معرض دید عموم کاربران قرار می‌گیرد و بسیاری از افراد به حضور شما در شبکه مجازی تلگرام پی برده و به آن مراجعه می کنند .

یکی از مزایای مهم انجام تبلیغات در تلگرام علاوه بر افزایش افراد ممبر جلب اعتماد کاربران می‌باشد به عبارتی در فضای مجازی یکی از عوامل مهمی که موجب اعتماد کاربران می‌شود تعداد اعضای بالا می‌باشد پس زمانی که شما از طریق تبلیغات ممبرهای فعال جذب می‌کنید کاربران دیگر با دیدن این افراد به شما و کسب و کارتان اعتماد کرده و خرید خود را انجام می‌دهند .

در ادامه با افزایش تعداد اعضای چنل می‌توانید شما نیز همانند سایر کانال‌های بزرگ تبلیغات انجام بدهید و در ازای گرفتن هزینه و مبلغ مشخص از سایر افراد تبلیغات آنها را در چنل خود قرار بدهید و به سود بالایی برسید.

مزایای انجام تبلیغات در تلگرام

فعالیت های مهم بعد از انجام تبلیغات اینستاگرام 

بعد از اینکه تبلیغات در تلگرام انجام دادید اکنون زمان آن رسیده است که فعالیت های مهم و الزامی دیگر را به دنبال آن انجام دهید این نکات و عملکرد ها باعث میشود که افراد تازه وارد در کانال شما باقی مانده و گزو افراد ماندگار شوند و همچنین حتی می توان گفت که این کاربران حتی به مشتریان ثابت شما نیز تبدیل خواهند شد .

تولید محتوای جذاب تر و کاربری تر 

درست است که انجام تبلیغات باعث افزایش تعداد اعضای کانال شما می‌شود اما زمانی که این اعضای تازه وارد به چنل شما وارد شده و محتوای بی‌کیفیتی را مشاهده بکنند ممکن است کانال شما را ترک کنند‌ ، پس نه تنها انجام تبلیغات بر روی روند افزایش تعداد ممبرها تاثیر بسزایی می‌گذارد تولید محتوا نیز به اندازه‌ای مهم می‌باشد که می‌تواند افراد را برای همیشه در چنل شما ماندگار کند ؛ به عبارتی افرادی که وارد چنل شما می‌شوند قرار است تا با محتوای شما ارتباط بگیرند و این محتوا بر اساس میل و سلیقه آنها طبقه بندی شده باشد پس تولید محتوا را جدی بگیرید .

تولید محتوای اصولی همراه با ارائه ایده‌های نوین توسط شخص شما حتی می تواند تاثیر گذار تر از تبلیغات نیز باشد شما باید در کنار اینکه به تولید محتوای متنی می‌پردازید تولید محتوای تصویری نیز انجام بدهید به عبارتی ارزش تولید محتوا به صورت تصویری به قدری بالا می‌باشد که حتی می‌تواند تاثیرگذارتر از محتوای متنی باشد تصاویر و همچنین کلیپ‌ها توانایی بالایی در انتقال اطلاعات و منظور و مفهوم تولید کننده را دارند گاهی اوقات تصاویر حتی می‌توانند قدرتمندتر از کلمات باشند .

پس هرگونه چنل با هرگونه موضوعی که دارید سعی کنید در کنار تولید محتوای متنی به تولید محتوای تصویری نیز بپردازید . در کنار تولید و محتوا می‌توانید از قابلیت‌های متنوع تلگرام نیز کمک بگیرید

برای مثال کمک گرفتن از استیکرها و برچسب‌های متنوع کمک گرفتن از نظرات و نظرسنجی‌ها و همچنین گذاشتن پست‌های متنوع برای اینکه افراد در زیر آن نظر خود را اعلام بکنند می تواند در افزایش تعامل ممبر های چنل تاثیر گذار باشد .

در تولید محتوای خود می‌توانید از چنل‌ها و کانال‌های بزرگ که در حوزه کاری شما موفق هستند الگو بگیرید و متناسب با آنها تولید محتوا انجام بدهید ولی توجه کنید که استفاده بیش از اندازه از محتواهای کپی و شبیه به هم می‌تواند روند صعود شما را به روند نزولی تبدیل بکند و افراد از چنل از محتوای تکراری زده شده و آن را ترک کنند ، شما باید با ایده های خاص و خود ساخته کاربر را در چنل نگه دارید همین مورد باعث میشود که افراد تازه وارد بیشتری به کانال وارد شوند تا این موارد جدید را تماشا کنند و در ادامه شما الگوی سایر چنل ها در تولید محتوا قرار خواهید گرفت .

کامل کردن بیو چنل 

برای برقراری ارتباط بیشتر با کاربران و افراد تازه وارد بایستی بیو کامل داشته باشید یکی از مواردی که در بیو کامل باید رعایت بکنید وجود پروفایل متناسب با موضوع چنل می‌باشد

یعنی پروفایلی که برای کانال خود قرار می‌دهید باید متناسب با نوع فعالیت کانال باشد همچنین در ادامه باید قسمت بیو را نیز تکمیل کنید و اطلاعات لازم از جمله نوع کار و فعالیت ، آیدی و لینک عضویت و... را قرار دهید .

نام چنل یکی از موارد مهم در جذب ممبر شناخته می‌شود اگر شما جز افرادی هستید که دارای کانال‌های فروشگاهی هستید باید برند مناسبی را انتخاب بکنید این برند بر اساس میل و علاقه شما انتخاب می‌شود ولی سعی کنید در انتخاب نام آن به غیر تکراری بودن نام برند توجه بکنید و از اسامی خاص استفاده بکنید این اسامی خاص می‌توانند در ذهن افراد حک شده و باقی بمانند و شهرت شما را افزایش دهند پس انتخاب نام برند را کاملا جدی بگیرید .

همکاری با کانال های هم حوزه 

یکی از فعالیت‌های مهم در جهت افزایش تعداد اعضای کانال و همچنین نگهداری افراد در چنل همکاری کردن با حوزه‌های همکار می باشد

به عبارتی شما باید چنل‌هایی که هم موضوع با کانال شما هستند را انتخاب کرده و با آنان ارتباط برقرار کنید .

در این همکاری شما باید تبادل انجام بدهید تبادل به این صورت است که دو چنل که از نظر تعداد ممبر در یک سطح قرار دارند و رتبه برابری دارند یک دیگر را در کانال های خود تبلیغ کنند تا افراد آن را دیده و وارد شوند و به این ترتیب تعداد اعضا افزایش پیدا کند .

تبلیغ در سایر برنامه ها 

انجام تبلیغات تنها در بستر تلگرام انجام نمی‌شود بلکه شما می‌توانید در سایر برنامه‌ها و پلتفرم‌ها تبلیغات چنل خود را قرار دهید

برای مثال ممکن است که شما در سایر پلتفرم‌ها همچون اینستاگرام ، یوتیوب کانال بزرگی داشته باشید که اعضای بالایی دارد و اکنون قصد فعالیت در تلگرام را دارید می‌توانید لینک چنل را در آنجا قرار دهید تا افراد وارد کانال شما شده و ممبرهای آن بیشتر شود .

نتیجه گیری 

تبلیغات تاثیر مستقیمی در افزایش تعداد اعضا و همچنین فروش محصولات دارند ، شما می توانید با روش های متنوع تبلیغات به سرعت رشد کرده و به درآمد های سرشار برسید ، تلگرام بستر بسیار مناسبی برای افزایش درآمد می باشد که می توانید با کمک آن به اهداف خود برسید .