ویزیت آنلاین دامپزشک یکی از خدمات بسیار مهم و کاربردی برای کسانیه که سرپرست پت هستن. از اون جایی که نگهداری از پت ها فقط به این معنی نیست که یه جای خواب و یه غذای خوب در اختیارش قرار بدین و باید حتما حواستون به سلامت جسم و روح حیوان خانگیتون باشه، کمک گرفتن از یک متخصص همیشه لازمه.

ویزیت آنلاین دامپزشک یک مفهوم نسبتاً جدیده

قضیه ی ویزیت از راه دور و مشاوره با دامپزشک یک مسئله ی نوینه که تو سال‌ های اخیر شکل گرفته ( خصوصا در زمان شیوع کووید 19) و یک شکل از درمانه که به سرپرستان حیوانات خانگی این اجازه رو میده که با دامپزشکان متخصص و البته مطمئن به صورت مجازی و از راه دور مشورت کنن. هر زمانی که برای ویزیت آنلاین دامپزشک، شما دامپزشکی رو پیدا کردین که از تخصص و تجربش اطمینان کامل رو داشتین می‌ تونین با خیال راحت مشاوره دامپزشکی برای دختر یا پسر دلبندتون رو بهش بسپارین. چرا که در ویزیت آنلاین دامپزشک، دامپزشکان مجاز به ارائه مشاوره دامپزشکی آنلاین برای کمک به تریاژ بچه‌های شما، ارائه مشورت در مورد کمک اولیه، و مشاوره عمومی در مورد رژیم غذایی و به طور کلی تغذیه یا حتی مسائل رفتاری مثل مشکلاتی که در آموزش پت‌ ها اتفاق میفته و یا واکنش‌ های متفاوتی که در شرایط مختلف بروز میدن، هستن. همون طور که گفتیم ویزیت شدن توسط دامپزشک و مشاوره دامپزشکی یک امر ضروری در نگهداری از حیوانات خانگیه. این ویزیت یا همون مشاوره دامپزشکی می‌ تونه به صورت ویزیت حضوری باشه که طی این ویزیت دامپزشک بچه شما رو از نزدیک معاینه می‌ کنه و مشکلش رو تشخیص میده. روش دیگری که برای معاینه پت عزیز شما پیشنهاد میشه، ویزیت آنلاین دامپزشکیه.

ویزیت آنلاین دامپزشکی به دلیل دسترسی بسیار راحتی که به سرپرستان حیوانات خانگی میده، این روزا به طور قابل توجهی بین مردم محبوب شده و طرفدار پیدا کرده. ویزیت آنلاین دامپزشکی برای بعضی از سرپرستان حیوانات خانگی که در مناطقی زندگی می‌ کنن که فاصله زیادی تا دامپزشکی دارن و یا محدودیت حرکت دارن مفیده. البته معضل ترافیک تو کلان شهر ها خودش دلیل بسیاری از سرپرستانیه که از ویزیت آنلاین دامپزشکی استفاده می‌ کنن. با تمام خصوصیات مثبتی که ویزیت آنلاین دامپزشک داره، باید این رو بدونید که تو هر موقعیتی و همیشه نمی‌ تونه یه جایگزین برای مشاوره دامپزشکی حضوری باشه. چون بعضی وقتا هم ممکنه لازم باشه حیوان خانگی دلبند خودتون رو به یک کلینیک دامپزشکی حضوری برای بررسی دقیق‌تر بیارین. در مقابل، ویزیت دامپزشکی حضوری یک شکل از مراقبت حضوریه که به سرپرستان حیوانات خانگی این اجازه رو میده که با دامپزشکان متخصص به صورت حضوری مشورت کنن. در ویزیت دامپزشکی حضوری هم مثل ویزیت دامپزشکی آنلاین، دامپزشکان مجرب به ارائه ی مشاوره دامپزشکی برای کمک به تریاژ دختر یا پسر شما، ارائه ی مشورت در مورد کمک اولیه، و مشاوره ی عمومی در مورد تغذیه یا مسائل رفتاری هستن. ویزیت دامپزشکی حضوری هم همیشه حامیان خودش رو داره.

ویزیت آنلاین دامپزشک

خب دلیلش هم ارائه ی مراقبت حضوریه که در این نوع ویزیت، معاینه ی دقیق تری انجام میشه. در این نوع ویزیت ارائه ی خدمات پزشکی پیچیده‌ تر هم به راحتی و با خیال راحت انجام میشه و به این دلیل بین سرپرست ها محبوبه. در مقابل، ویزیت آنلاین دامپزشک به دلیل راحتی و دسترسی آسونی که به سر‌پرستان حیوانات خانگی میده، به طور قابل توجهی محبوب شده.

مزایای ویزیت آنلاین دامپزشک

۱)راحتی و سهولت دسترسی یکی از مزایای ویزیت آنلاین دامپزشک اینه که به راحتی در دسترسه. برای این که بخواید پتتون ویزیت بشه لازم نیست حتما به کلینیک و یا بیمارستان های دامپزشکی مراجعه کنید. شما خیلی راحت می تونید با یک تلفن همراه، با یک دامپزشک مجرب ارتباط برقرار کنید و ازش بخواید که فرزند عزیزتون رو ویزیت کنه.

۲)صرفه‌جویی در زمان و هزینه در مراجعه حضوری برای دریافت مشاوره دامپزشکی یا همون ویزیت، شما حتما باید زمان و هزینه ای رو برای رفت و آمدتون طی کنید، چرا که سرپرستان زیادی نیستن که یک مرکز درمانی به محل سکونتشون نزدیکه. این روزا هم که ترافیک مهمون همیشگی خیابون های شهر هاست. بنابراین ویزیت آنلاین دامپزشک می تونه یک موقعیت مناسب باشه که با یک تیر دو نشون بزنید، یعنی هم بچتون ویزیت بشه و هم زمان و هزینه کمتری رو خرج کنید‌.

۳)امکان مشاهده و بررسی علایم بالینی از راه دور ویزیت آنلاین دامپزشک فقط به این معنی نیست که یک مشاوره صورت بگیره و پاسخی برای سوال سرپرست ها باشه، بلکه علائم بالینی پت شما به صورت کامل بررسی میشه و در صورت امکان یک سری موارد با صلاحدید دامپزشک توسط ارسال تصویر مشاهده میشه. چرا که همه ی ما می دونیم که اگر قرار باشه مشکلی برطرف بشه، حتما باید قبلش نشانه ها مشاهده بشن و به طور دقیق بررسی بشن.

ویزیت آنلاین دامپزشک

۴)ارائه ی توصیه‌ های مداوم به سرپرستان حیوانات مرحله ی آخر بعد از ویزیت پت شما با مشاهده و بررسی علائم، ارائه ی توصیه های مداومه که این توصیه ها باید توسط سرپرست های عزیز رعایت و اجرا بشه. توصیه هایی که دامپزشک ارائه میده بسته به مشکل پت شما می تونه شامل تهیه ی دارو، ایجاد تغییر در رژیم غذایی که تاثیر بسیار مهمی در نوع زندگی پت داره و یا مواردی که باید در رفتار پت ها تغییر ایجاد کنه باشه. معایب ویزیت آنلاین دامپزشک ویزیت آنلاین دامپزشکی در کنار مزایای زیادی که داره، معایبی هم داره. این معایب شامل عدم امکان بررسی دقیق‌تر بیماران، عدم امکان ارائه خدمات پزشکی پیچیده‌تر، و عدم امکان ارائه ی مراقبت حضوریه.

در این نوع ویزیت ممکنه گاهی جزئیات به طور کامل در نظر گرفته نشن چرا که امکان بررسی دقیق حیوان خانگی وجود نداره و به تبع این خدمات دامپزشکی پیچیده ای رو هم نمیشه ارائه داد.البته با وجود خدمات دامپزشکی در محل که اکثر خدمات کلینیک ها رو به منزل شما آورده، از این بابت هم نگرانی نخواهید داشت. خب البته ویزیت حضوری دامپزشک هم یک سری معایب داره که بهتره اینجا بگیم. معایب ویزیت حضوری دامپزشکی شامل احتمال انتقال بیماری‌های واگیردار، بروز عوارض جانبی از جمله درد و خونریزی، و احتمال نیاز به بستری شدن بیشتر در بیمارستانه. خیلی از پت ها دل خوشی از فضای کلینیک ها و بیمارستان ها ندارن و شما با ویزیت آنلاین دامپزشک می تونین متوجه شین که مشکل اون تو چه مرحله ای قرار داره و آیا لازمه به صورت حضوری هم ویزیت بشه یا خیر. با این حال، ویزیت آنلاین دامپزشکی همچنان یک راه حل مفید و کارآمد برای سرپرستان حیوانات خانگیه و هر روز محبوبیت بیشتری بین مردم (سرپرستان پت) پیدا می‌کنه.

آیا ویزیت آنلاین دامپزشک می‌ تونه یک جایگزین همیشگی برای ویزیت حضوری باشه؟

ویزیت آنلاین دامپزشک نوعی از خدمات دامپزشکیه که کار سرپرست ها رو در نگهداری از حیوان خانگیشون راحت کرده. شما هر زمانی که بخواین می تونین از یک دامپزشک متخصص درخواست کمک و ارائه ی مشاوره در نگهداری و حتی درمان پتتون داشته باشین. با وجود تمامی مزایایی که ویزیت آنلاین دامپزشک داره، قرار نیست یک جایگزین همیشگی برای ویزیت حضوری باشه. گاهی لازمه که علائم از نزدیک و دقیق تر بررسی بشن، یا این که خدایی نکرده پت شما مشکلی داره که باید حتما به صورت حضوری معاینه بشه. اما خوبی ویزیت آنلاین دامپزشک اینه که می تونه شما رو راهنمایی کنه که آیا لازمه پتتون رو برای ویزیت حضوری ببرید یا خیر. به صورت کلی ویزیت آنلاین دامپزشک توسط دامپزشکان مجرب و با دقت بالا انجام میشه. بنابراین شما می تونین با خیال راحت این نوع ویزیت رو امتحان کنین و از وضعیت پت عزیزتون مطلع بشین. ما در پلتفرم حیوانات خانگی وتوریا این امکان رو برای شما فراهم کردیم که ویزیت آنلاین دامپزشک رو با بهترین دامپزشک ها تجربع کنین و در آرامش و بدون صرف هزینه و زمان برای رفت و آمد، بهترین مشاوره رو به صورت آنلاین دریافت کنین.

ویزیت آنلاین دامپزشکی چه کمکی به سرپرست های حیوانات خانگی میکنه؟

به طور خلاصه، ویزیت آنلاین دامپزشک و ویزیت دامپزشکی حضوری دو شکل مراقبت از حیوانات خانگی هستن که هر دو توسط دامپزشکان با تجربه و متخصص انجام می‌ شن. در حالی که ویزیت دامپزشکی حضوری مدت زمان طولانی‌ تریه که به سرپرستان حیوانات خانگی امکان مطلع شدن از وضعیت بچه‌شون رو میده و با وجود این‌ که زمان زیادی نیست که ویزیت آنلاین دامپزشک به سرپرست ها ارائه میشه، به راحتی تونسته محبوبیت زیادی پیدا کنه و انتخاب بسیاری از سرپرست هایی باشه که به سلامت پت دلبندشون اهمیت میدن.

وتوریا به عنوان پلتفرم سلامت حیوانات خانگی با ارائه ی خدمات ویزیت آنلاین دامپزشک و ویزیت دامپزشک در منزل و داشتن کلینیک های طرف قرارداد میتونه صفر تا صد درمان پت شما رو انجام بده.