اگر به فیلم ها و سریال های روزانه علاقه زیادی دارید، نام نتفلیکس را شنیده اید. تصور کنید بتوانید ساعت ها بدون هیچ محدودیتی فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود را تماشا کنید یا فیلم های مورد علاقه خود را دانلود کنید. این قطعا برای شما هیجان انگیز خواهد بود. نتفلیکس دقیقاً پلتفرمی است که به شما امکان می دهد به تمام فیلم ها و سریال های جدید دنیا دسترسی داشته باشید و آنها را با بالاترین کیفیت تماشا کنید.

در این بین آنچه مورد توجه قرار می گیرد نحوه استفاده از نتفلیکس در ایران است. با توجه به محدودیت های تعریف شده برای کشور ایران، استفاده از نتفلیکس در ایران کمی چالش برانگیز است. اما مطمئناً برای ایرانیان امکان استفاده از آن وجود دارد.

استفاده از نتفلیکس در ایران

اگرچه با این پلتفرم فیلم و سریال آشنایی نسبی دارید. اما اگر به اختصار آن را معرفی کنیم، ناپسند نیست. نتفلیکس در واقع یک شرکت آمریکایی است که خدمات پخش ویدئو را ارائه می دهد. کاربران این پلتفرم در سراسر جهان باید برای دسترسی به خدمات و مزایای نتفلیکس مشترک شوند. در واقع، کاربران برای استفاده از آن باید هزینه عضویت بپردازند.

در نهایت با استفاده از نتفلیکس و اتصال به اینترنت می توانید هزاران فیلم و سریال را در ایران تماشا کنید. آنچه در شناخت این پلتفرم و استفاده از آن برای کاربران ایرانی اهمیت دارد، استفاده قانونی از آن در ایران است. برخی فکر می کنند که پلتفرم نتفلیکس در ایران قابل استفاده نیست. در حالی که کاربران ایرانی میتوانند اکانت قانونی بخرند و فیلم و سریال ببینند. نیازی به گفتن نیست که در این زمینه محدودیت هایی وجود دارد.

چگونه از Netflix استفاده کنیم؟

برای استفاده از نتفلیکس در ایران، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و اشتراک بخرید. توجه داشته باشید که برای خرید اشتراک باید به یک حساب بین المللی دسترسی داشته باشید. بدلیل محدودیت هایی که برای ایرانیان بوجود آمده است شما می توانید از سایت های معتبر و متخصص برای خرید این اکانت استفاده کنید. پیشنهاد ما خرید اکانت تفلیکس اورجینال از پرمی شاپ است. برای پرداخت های بین المللی نیز به حساب هایی مانند پی پال نیاز است. برای دریافت حساب نتفلیکس باید مبلغ مشخصی را پرداخت کنید. اما با توجه به اینکه این هزینه ها به دلار محاسبه می شود، تبدیل آنها به واقعی برای کاربران ایرانی بسیار پرهزینه خواهد بود و به همین دلیل اکثر کاربران به دنبال راه هایی برای استفاده رایگان از این پلتفرم هستند. با این حال، دسترسی به Netflix به طور کلی رایگان نیست. با این حال، حق عضویت را می توان کاهش داد. ما در مورد این موضوع بیشتر بحث خواهیم کرد.

همانطور که اشاره کردم، برای استفاده از Netflix، باید حساب کاربری خود را ایجاد کنید. به این ترتیب، می توانید به سایت اصلی نتفلیکس بروید و ایمیل خود را وارد کنید. سپس باید دومین اطلاعات درخواستی را در صفحه بعد وارد کنید. سپس باید یک نوع عضویت را انتخاب کنید و هزینه عضویت را بپردازید تا حساب کاربری آنها در سیستم شما فعال شود. این اشتراک خریداری شده به مدت یک ماه اعتبار دارد و در واقع می توانید یک ماه فیلم و سریال تماشا کنید.

چگونه در ایران از نتفلیکس استفاده کنیم؟

نحوه استفاده از Netflix به صورت رایگان

یکی از جالب ترین سرویس های نتفلیکس، حساب رایگان هفت روزه آنها است. این اکانت رایگان توسط کاربران به صورت آزمایشی استفاده می شود و در صورت رضایت کاربران از این پلتفرم، ملزم به خرید اشتراک پس از یک دوره هفت روزه می باشند. حساب هفت روزه فقط یک بار دیگر پس از اولین ثبت نام عمومی در سرویس نتفلیکس قابل استفاده است. در طول این هفت روز می توانید به صورت کاملا رایگان از تمامی امکانات و محتوای دمو سرویس استفاده کنید. برای استفاده از این حساب هفت روزه، باید در وب سایت رسمی نتفلیکس ثبت نام کرده و سرویس مورد نظر را فعال کنید.

در مورد هزینه خرید اشتراک برای استفاده از نتفلیکس در ایران نکته ای وجود دارد. هر حساب Netflix به پنج دستگاه به طور همزمان متصل می شود. به این ترتیب می توانید این حساب را به همراه چهار نفر از دوستان خود خریداری کنید و هزینه خرید عضویت را بین خود تقسیم کنید تا با کمترین هزینه به بهترین و جدیدترین فیلم ها و سریال ها دسترسی داشته باشید.

پلتفرم نتفلیکس شامل سه پلن مختلف به نام های بیستیک، استاندارد و پرمیوم برای علاقه مندان به فیلم و سریال است. هر یک از این پلن ها هنگام استفاده از نتفلیکس در ایران ویژگی های خاصی را ارائه می دهند. بنابراین اکانت بیستیک ظرفیت محدودی دارد و کیفیت آن SD است. در حالی که اکانت های استاندارد با کیفیت HD نیز قابلیت دانلود را دارند.

به این ترتیب، انتظار می‌رود که طرح‌های ممتاز دسترسی بیشتری داشته باشند. این طرح دارای کیفیت پخش ویدئو در بالاترین سطح خود است و امکان استفاده همزمان از حساب های Netflix Premium را در حداکثر چهار دستگاه ارائه می دهد. پس از ایجاد یک حساب کاربری، می توانید اشتراک های یک ماهه، دو ماهه، سه ماهه و یک ساله را خریداری کنید و پس از انقضای اشتراک، می توانید آن را دوباره شارژ کنید.

امکان استفاده از Netflix در همه دستگاه‌ها

یکی از دلایل محبوبیت استفاده از نتفلیکس در ایران، استفاده از این سرویس در تمامی دستگاه هایی است که به اینترنت متصل هستند و امکان پخش فیلم را دارند. بنابراین، می‌توانید این پلتفرم را روی تلفن‌های همراه، رایانه‌های شخصی، کنسول‌های بازی، تلویزیون‌های هوشمند و هر دستگاه دیگری اجرا کنید. اکثر افرادی که علاقه مند به تماشای فیلم و سریال های خانوادگی هستند سعی می کنند نتفلیکس را در تلویزیون فعال کنند. برای این کار آنها باید برنامه های سازگار را از تلویزیون دانلود و نصب کنند. سپس آنها باید اشتراک مورد نظر خود را انتخاب کنند و هزینه آن را بپردازند.

چگونه در ایران از نتفلیکس استفاده کنیم؟

خرید اشتراک Netflix

تا اینجا در مورد نحوه استفاده از نتفلیکس در ایران صحبت کردیم و اکانت های مختلف آنها را بررسی کردیم. همانطور که اشاره کردم امکان استفاده رایگان از این سرویس دانلود فیلم و سریال وجود ندارد. اما می توان به نوعی هزینه خرید عضویت را کاهش داد. اگرچه هزینه خرید اشتراک برای فعال کردن حساب نتفلیکس برای کاربران بسیار مهم است. اما مهمتر از آن شرایط استفاده از پلتفرم در ایران است.

در واقع امکان خرید مستقیم اشتراک نتفلیکس برای ایرانیان وجود ندارد. به دلیل عدم دسترسی به اکانت های بین المللی، می توانید از سایت های فروش اکانت در این پلتفرم استفاده کنید. بنابراین باید سایتی را انتخاب کنید که از آن مطمئن هستید. به این ترتیب، می‌توانید یک حساب اشتراک Netflix خریداری کنید، آن را در دستگاه‌های موجود خود اجرا کنید و تا یک ماه از فیلم‌ها و سریال‌های آن استفاده کنید.

نتیجه

در این مقاله ضمن معرفی پلتفرم نتفلیکس، در مورد نحوه استفاده از آن در ایران صحبت کردیم. با توجه به اینکه این سرویس متعلق به یک شرکت آمریکایی است و ایران تحت تحریم های بین المللی است، همیشه این سوال وجود دارد که چگونه می توانند از برنامه های محبوبی مانند نتفلیکس در کشور برای کاربران ایرانی استفاده کنند. یا حتی امکان استفاده از نتفلیکس در ایران وجود دارد؟ با این حال، امکان خرید مستقیم اشتراک حساب نتفلیکس برای ایرانیان وجود ندارد. این در حالی است که کاربران ایرانی می توانند به راحتی از طریق سایت های مختلف اقدام به خرید اکانت های اشتراک این سرویس کنند. در این بین، آنچه مورد توجه قرار می گیرد اطمینان از قابل اعتماد بودن سایت هایی است که برای دریافت چنین خدماتی انتخاب می کنند.